Χωρς προλόγους κα περιστροφές, λίγα λόγια σήμερα γι τ πρόσφατα κκλησιαστικ σκάνδαλα, γι ν βάλουμε τ πράγματα σ μία τάξη, καθότι φοβμαι τι πάλι τ παράκαναν ρισμένοι! Κατ’ ρχς λοι γνωρίζουμε καλὰὅτι νοσηρ φαινόμενα πάντα παρατηρονταν μέσα στν κκλησία: φαλοι κα νάξιοι κληρικο πρχαν κα θ πάρχουν πάντα, πως κριβς κα λαϊκοί. δια κκλησία εναι μν φθαρτη ς θεανθρώπινος ργανισμός, τ μέλη της μως ς νθρωποι πόκεινται στ φθορ κα στν πτώση. Πολ θλιβερ βεβαίως τ φαινόμενο, ταν τ βλέπεις εδικ π εράρχες, πο σφαλς κα πρέπει ατο πρτοι ν δίνουν τ παράδειγμα, λλ πάντως ναπόφευκτο μέσα στν σκοτειν κύκλο τν νθρωπείων. Κα κυρίως γνωστό! Τώρα μως τί γινε; νακαλύψαμε ξαφνικ τν μερική; κταση πο πρε τ θέμα ρκε νομίζω γι ν πείσει τν ποιονδήποτε στοιχειωδς σκεπτόμενο τι τ στιγμ ατ διάγουμε νέα περίοδο λυσσαλέας κα νορχηστρωμένης πίθεσης κατ τς κκλησίας, πο διευκολύνθηκε βεβαίως π σοβαρότατα νδοεκκλησιαστικ κρούσματα διαφθορς λλ δν προκλήθηκε π ατά: ατ ταν κυρίως φορμ κα χι ο ατίες…

     Ο βασικς ατίες φείλουν φυσικ ν ναζητηθον στ μίσος κα τν προκατάληψη πο τρέφει τ κπαλαι πέναντι στν ρθοδοξία να λόκληρο πολιτικοεκδοτικ κατεστημένο, πο βρκε τώρα πάλι τν πολυπόθητη εκαιρία ν ξεσαλώσει, κφράζοντας (φε τς ποκρισίας!) θλίψη κα ζητώντας τν κάθαρση τς κκλησίας γι τ καλό της! νας λεεινς συρφετς π ρχιμασόνους

κα γραικύλους, π συνάρτητης δεολογίας ερωλάγνους χαχόλους κα διανοούμενους το κώλου, π νερμάτιστα κομματικ γκρουπούσκουλα κα θλιβερ δημοσιογραφικ κυκλώματα, διαπλεκόμενα τόσο μεταξύ τους, σο κα μ τερόδοξες νεοεποχίτικες σέχτες, λλ σφαλς κα μ κλιμάκια τν μυστικν πηρεσιν (μεδαπν κα ξένων – δυσδιάκριτη οτως λλως μεταξ τους διαφορά). Δν εναι διόλου τυχαο λλωστε τι ο πλεστες ποκαλύψεις τν μερν προλθαν π ποκλοπς τηλεφώνων (τς ποες φυσικ δν τις …στησε κυρά-Κατίνα τς γειτονις μου) κα γιναν π τος γνωστος 2-3 μεγαλοδημοσιογράφους ο ποοι διατηρον ξίσου γνωστς φάμπρικες «ποκάλυψης» σκανδάλων κα τν ποίων σχέση μ πληροφοριοδότες π τν ΕΥΠ τυγχάνει πίσης πολ ντονα φημολογούμενη…

     Τώρα βέβαια θεωρ περιττ ν σς ναλύσω γι ποιος κριβς θεολογικος κα θνικοςλόγους μισον τν ρθοδοξία λοι ατο – κα ννο τόσο τ γοράκια πο (στ διαλείμματατς προσπάθειάς τους ν μς κυβερνήσουν ν διαμορφώσουν τ σκέψη μας) μαζεύονταιστ πόγεια κα παίζουν μ τς ποδίτσες κα τ σπαθάκια, σο κα τος πλος ργυρώνητους

νθυποπρακτορίσκους τους. Στ κάτω-κάτω σ προβληματισμένους συνδρομητς το «Α»πευθύνομαι κα χι στος λοβοτετμημένους ναγνστες τς ποιας λαμπρακοφυντανομπομπολοφυλλάδας! Κα ατ τ μίσος σο πάει βεβαίως κα κλιμακώνεται, γιατί βλέπουν τι παρ τς προσπάθειές τους ν τ διαλύσουν λα μέσα στν πολυλατρεμένη τους διεθνιστικ κα πρόσωπη νεοεποχίτικη σαλάτα, ατς περίεργος λας (πο πως λεγε κα γαπητός τους Κίσινγκερ θ ποταχτε, μόνο ταν χτυπηθε γλώσσα, στορία κα θρησκείατου) κρατάει κόμη (παρ τ μέτρητα κουσούρια του) τ γονιδιακή του σχέση μ τν καταραμένη πίστη, βγαίνει κόμη κα προσκυνάει (τί σκ κι ατ λήθεια!) τς ξίσου καταραμένες γαλανόλευκες μς στος δρόμους (στω κα γι τ γκλ το Χαριστέα) κα θεωρε τν κκλησία (στω κα μ’ ατν τν ν πολλος κκοσμικευμένη, προτεσταντοθρεμμένη κα παρακμιακ εραρχία) ς τν π’ ριθμν να ξιόπιστο θεσμό! Δν εναι πίστευτα προφαν στ’ λήθεια λα ατά, γι λους τους χοντας φθαλμος ρν κα νόας συνιέναι; Δηλαδ τι τι (μετ τν Κίσινγκερ κα τά…think tanks τν πιγόνων του) χρείαν χομεν μαρτύρων;

     πόλεμος λοιπν δν εναι φαινόμενο τωρινό. Μαίνεται δ κα πολ καιρ στ παρασκήνιοκα κάποτε πλς βγαίνει κα στ προσκήνιο, πως συνέβη παλαιότερα μ τ θέμα τς κκλησιαστικς περιουσίας κα μ τς ταυτότητες σήμερα μ τ πρόσφατα σκάνδαλα. Μερικοδιεφθαρμένοι κληρικο δωσαν δυστυχς στν παραπάνω τρισάθλιο συρφετ τοιμη στ πιάτο τν εκαιρία ν ξεμέσει πάλι δημοσίως κα κατ ριπάς λη τή χολ του κατ τς κκλησίας κα ν πιπιλίσει ξαν τν προσφιλ καραμέλα τς νάγκης χωρισμο της π τ Κράτος. Καραμέλα σφαλς διαχρονικ κα τελείως νεξάρτητη π τ ποια τρέχοντα γεγονότα, πο εναι μαθηματικς βέβαιον τι θ νασύρεται π’ πειρον, ετε ταιριάζει, ετε χι. Βρ δ σκύλος το καντηλανάφτη τς για-Βαρβάρας ν πάει ν κατουρήσει τ ατοκίνητο το νομάρχη, ατο τν χωρισμ θ βγον κα θ ζητνε! Μ χουν καταντήσει τόσο προβλέψιμοι πιά…

     Κα δο κα τ χαρακτηριστικν παράδειγμα τς κιτσοφυντανοφυλλάδας. ννοεται βεβαίως τι π λλες συνθκες θ παξιοσα παντελς ν σχοληθ, χει μως πλάκα τ τι τν περασμένη Κυριακ προρρηθείς μεγαλοχαρτοπολτς φιέρωσε πρ το χωρισμο χι μόνο τ πρωτοσέλιδο, λλ κα τς πόμενες 10 σελίδες του (οτε Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος ν εχε ξεσπάσει δηλαδή)! βαλαν κα πέντε πλοϊκς βλακείας ρωτήματα, μ τν πίστευτη διευκρίνιση (πολαστε πύθμενον θράσος κα IQ χαρτοπετσέτας μαζί!) τι ποιος ναγνώστης παντήσει σ’ ατ καταφατικά, εναι πρ το χωρισμο, λλ κι ρνητικ ν παντήσει, πάλι π προϋποθέσεις πρ το χωρισμο εναι! (Το Κίτσου μάνα κάθονταν, δηλαδή, παρέα προφανς μ τά …τρία πουλάκια)! Κα μέχρι κα τν Γιανναρ ξαναθυμήθηκαν, πειδ προφανς κάποιες π τς πόψεις του ατ τ φορ τος βόλευαν (γι’ ατ κα τς τόνισαν στος πέρτιτλους – μ bold, πως λέμε κι μες ο ρχαιοελληνιστές). Γιανναρς βεβαίως επε κι λλα νδιαφέροντα (τι π.χ. χωρισμς μοιάζει μ φιάλτη, γιατί κκλησία εναι βασικς παράγων συνοχς τς λληνικς κοινωνίας), τ ποα μως φυσικ ατο τ φησαν στ ψιλά…

     Κα φυσικ κτίμηση το Γιανναρ εναι πολύτως σωστή. ν μως γι τν διο (πως κα γιά μς) πρόκειται γι φιάλτη, γι κάποιους λλους διάλυση τν συνεκτικν παραγόντων το λληνισμο ποτελε στόχο ζως. Κα συνειρμικά μς ρχεται κα πάλι στ νο Κίσινγκερ! Καλ δν προχωράει, λήθεια, τ σχέδιο; δη τ γλώσσα μας τ ρήμαξαν – πολύτως συνειδητ κα σκεμμένα – μ τ ενουχιστικ μονοτονικ κα τ γκρίκλις πο καθιέρωσαν μέσα π’ τ πουργεα τους, τ βοθροκάναλα κα τς γράμματες φυλλάδες τους. Τν στορία τν χαντάκωσαν κι ατήν, μετατρέποντας τν ς σχολικ μάθημα σ ,τι πι νιαρ κα σιχαμερ γι γενις λόκληρες λληνοπαίδων. ν ξεχαρβαλωθε κα κκλησία, πομυθοποιηθε κα τελικ διαχωριστε π τ Κράτος (πργμα πού σημαίνει τι πισήμως θ ντιμετωπίζεται πι σότιμα μ ποιανδήποτε νθυποθρησκεία σέχτα το κάθε δαιμονισμένου Χάρε Κρίσνα), τότε πραγματικ θ ’χει πλέον μέσα στν κοινωνία μας διαλυθε τ σύμπαν. Ατ κριβς εναι τ πόμενο μεγάλο στοίχημα πο χουν ρκιστε παντ τ τρόπ ν κερδίσουν τ γελοία γοράκια μ τς ποδίτσες κα τ σπαθάκια…

                                                                                                                  Ο ΕΞ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ