World Economic Forum, WEF, in DavosἜφτασε σέ ὅλα τά σχολεῖα τῆς χώρας ἀπό τό ὑπουργεῖο Παιδείας μέ ἡμερομηνία 10-10-2016 καί μέ ὑπογραφή τοῦ γ.γ. Ι.Δ. Παντῆ μιά “Ἀνακοίνωση γιά τήν ἐκπαίδευση τῶν προσφύγων”. Ὡς ἀπάντηση, προφανῶς, σέ ὅλους ὅσους ἀντιδροῦν στόν ἐποικισμό τῆς χώρας, ἡ ἀνακοίνωση (!) αὐτή ἐπιχειρεῖ νά πείσει τόν ἐκπαιδευτικό κόσμο πώς ὡς Ἑλλάδα ΔΕΝ μποροῦμε νά ἀρνηθοῦμε τήν ἐκπαίδευση τῶν ἀνηλίκων πού μπαίνουν στή χώρα μας! Ποιός εἶναι ὁ συγγραφέας της; Ὁ ἀν. καθηγητής τοῦ ΠΑΜΑΚ Κώστας Τσιτσελίκης.

Τί ἐπικαλεῖται τό ἔγγραφο γιά νά στηρίξει τήν κυβερνητική προδοσία; Ἀντιγράφω κατά λέξη: “Το δικαίωμα στην εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερη πτυχή των δικαιωμάτων του παιδιού και κατοχυρώνεται από δύο βασικά νομικά κείμενα: το άρθρο 16 του Συντάγματος και το άρθρο 28 της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού”. Προσέξτε ὅτι μιλάει γιά τό δικαίωμα στήν ἐκπαίδευση ΓΕΝΙΚΩΣ, ὄχι γιά τούς προσφυγομετανάστες. Καί πῶς ἀλλιῶς ἀφοῦ τό μέν Σύνταγμα μιλάει γιά Ἕλληνες πολίτες, ἡ δέ Σύμβαση γενικολογεῖ περί τοῦ δικαιώματος τοῦ παιδιοῦ στήν ἐκπαίδευση. Καμμία σχέση λοιπόν τά δύο αὐτά ἄρθρα μέ τό προκείμενο θέμα! Γιατί ἑπομένως τά ἀναφέρει ὁ συγγραφέας τῆς ἀνακοίνωσης; Καί συνεχίζει μέ τά δύο αὐτά κείμενα, ἀναφέροντας τό ἄρθρο 5 τοῦ Συντάγματος (πού μιλάει γιά προστασία τῆς ζωῆς, τιμῆς κι ἐλευθερίας ὅσων ζοῦν στήν Ἑλλάδα) καί τό ἄρθρο 29 τῆς Σύμβασης (τό ὁποῖο λέει ποῦ πρέπει νά ἀποσκοπεῖ ἡ ἐκπαίδευση τοῦ παιδιοῦ κι ὄχι ποιός νά τήν παρέχει!), συμπεραίνοντας: “Στο πλαίσιο αυτό, η κοινωνική ένταξη μέσα από την εκπαίδευση και η γνώση της γλώσσας του κράτους υποδοχής αποτελούν ζητούμενα της νομικής προστασίας των αλλοδαπών, άρα και των προσφύγων”!!! Ἐδῶ λοιπόν ξαφνικά μᾶς προκύπτουν οἱ “πρόσφυγες”. Ποιοί ὅμως ἀπό τόν πληθυσμό αὐτόν δικαιοῦνται τόν ἐν λόγῳ χαρακτηρισμό; Σέ πόσους ἔχει ἀπονεμηθεῖ ἐπισήμως ἀπό τή χώρα μας; Καθένας μπορεῖ νά λέει ὅ,τι θέλει, ὅμως ἄν τολμάει κάποιος ὑπεύθυνος ἄς μᾶς πληροφορήσει, πόσοι ἀπό τούς περίπου 60.000 παρανόμως εἰσελθόντες καί φιλοξενούμενους στήν Ἑλλάδα ἔχουν ζητήσει καί λάβει καθεστώς πρόσφυγα; Μήπως κάποιο μονοψήφιο ποσοστό; Παρόλα αὐτά, καταλήγει θριαμβευτικά ἡ ἀνακοίνωση: “Κατά συνέπεια, η διαδικασία παροχής εκπαίδευσης στα παιδιά των προσφύγων αποτελεί υποχρέωση του κράτους που υπαγορεύεται από διατάξεις αυξημένης τυπικής ισχύος, δηλ. του Συντάγματος* και της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς το δικαίωμα των παιδιών αυτών στην εκπαίδευση και να παρακάμψει ή να υποσκάψει την θετική υποχρέωση του κράτους, και επικουρικά της τοπικής αυτοδιοίκησης, να υλοποιήσει την παροχή εκπαίδευσης.”!!!
Τό μόνο πού δέν ἀναφέρεται στήν κατακλείδα εἶναι οἱ ποινές τῆς σύγχρονης Γκεστάπο γιά τούς ἀνυπάκοους. Εἶναι κατά τή γνώμη μας μιά προφανής ἀπόπειρα τρομοκράτησης τῶν ἐκπαιδευτικῶν καί τῶν Ἑλλήνων ἐν γένει, γιά μιά ἀδέξια προσπάθεια νά δικαιολογηθεῖ ἡ ἀρχόμενη ἀντικατάσταση τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ μέ δύστηνους, ἀνυποψίαστους ἀφροασιατικούς πληθυσμούς.

Βεβαίως ἡ ἑκάστοτε Κυβέρνηση μπορεῖ νά ψηφίζει ὅσους ἑλληνοφοβικούς νόμους θέλει, τά ΜΜΕ μποροῦν νά τρομοκρατοῦν καί νά προπαγανδίζουν ὅσο θέλουν, ὅμως δέν θά μᾶς πείσουν κιόλας πώς εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νά ὑποταχτοῦμε στό ὄνομα ἑνός δῆθεν ἀνθρωπισμοῦ! Ἐδῶ ἔχουμε ἀνθρώπους πού θέλουν ὅσο τίποτε ἄλλο νά φύγουν ἀπό τή χώρα μας (πρός ΒΔ Εὐρώπη) καί μεῖς – δηλαδή τά τσιράκια τοῦ Σόρος – τούς ὑποχρεώνουμε νά μείνουν καί νά πᾶνε σέ ἑλληνικό σχολεῖο, μήπως καί (μέ τήν βοήθεια τῶν σχετικῶν “προγραμμάτων”, θετικῶν διακρίσεων, κτλ) ξεγελαστοῦν καί τελικά παραμείνουν. Αὐτή τήν πασίδηλη πραγματικότητα δέν θά τήν μασκαρέψει κανείς στά μάτια μας, ὅσα νομικά τερτίπια ἤ ὑπουργικούς φετφάδες κι ἄν χρησιμοποιήσει.
* Σημειῶστε πάντως τήν “ἀνακάλυψη” τοῦ ἑλληνικοῦ Συντάγματος ἀπό ὅλους ἐκείνους πού ἀνέκαθεν, συστηματικά καί γιά λόγους ἀρχῆς τό παραβιάζουν στήν πιό βαθειά του οὐσία. Αὐτοί οἱ Φαρισαῖοι πού ψάχνουν πῶς θά πιαστοῦν ἀπό κάποιαν ἐν παρόδῳ ἀναφορά του σέ δικαιώματα (ἀλλογενῶν, ἐννοεῖται!), καταπίνουν τήν κάμηλο τοῦ ἄρθρου 16 πού ρητά ὁρίζει “τήν ἀνάπτυξη τῆς ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς συνείδησης τῶν Ἑλλήνων” ὡς σκοπό τῆς παρεχόμενης ἀπό τό Κράτος παιδεία.