Παραμένουμε κα σήμερα στν κκλησιαστικ κρίση, πο συνεχίζοντας μ πρωτοφαν πιμον κα νταση ν κυριαρχε στ προσκήνιο, δν κάνει τίποτε λλο βεβαίως π τ ν ποδεικνύει συνεχς τι λη ατ στορία δν μπορε προφανς ν εναι τυχαα. ρχισαν πίσης ν κούγονται κα κάποιες λλες ποψιασμένες φωνς γι μπλοκ λληνικν κα ξένων μυστικν πηρεσιν στν πόθεση, πο σ’ να βαθμ παληθεύουν τ σα κι μες σας λέγαμε τν προηγούμενη φορ γι τχαδες κα θεοσκότεινο βάθος πο χει στν πραγματικότητα ατ στορία…

     Θέλω δ στόσο ν διευκρινίσω κατ’ ρχς πς τν δη κπεφρασμένη ποψη τι κύριος στόχος λης της πίθεσης εναι προσωπικ ρχιεπίσκοπος, πειδ τν χθρεύονται ο διεθνες παράγοντες τς Νέας Τάξης, γ τουλάχιστον δν μπορ ν τ συμμεριστ! Τ τι βεβαίως Χριστόδουλος χει θίξει κάποιες φορς τος βραιοαμερικάνους μ σα χει δημοσίως πε, εναι δεδομένο, λλ χι κα ν μο τν βγάλουν τώρα κα ς τν π’ ριθμν να χθρό της παγκοσμιοποίησης! Γιατί παγκοσμιοποίηση σφαλς (ς πιδιωκόμενος σκοπς σων τν περγάζονται) δν χει μόνο τς δεδομένες οκονομικς κα πολιτικς διαστάσεις (τς ποες λοι λίγο-πολ γνωρίζουν), λλ κα κάποιες λλες παραμέτρους (τς ποες πολ λιγότεροι γνωρίζουν στω ποψιάζονται). Κα ννο φυσικ τν πλήρη πνευματικ κα πολιτισμικ πλανητικ «γιαουρτοποίηση», ποία προωθεται μέσα π τν θρησκευτικ συγκρητισμ κα τς οκνες προσπάθειες γι σοπέδωση τν θνικν πολιτισμν κα ξεχαρβάλωμα τν θνικν γλωσσν. Τ δόγμα εναι «Μία γεσία – μία θρησκεία – νας πολιτισμός», πο ,τι κι ν σας θυμίζει (ετε ργουελ, ετε ωάννη Θεολόγο), εναι ατ κριβς κα οσία δν λλάζει…

     Μ βάση λοιπν ατ τ τελευταο δεδομένο, πόθεν ραγε προκύπτει ρχιεπίσκοπος ς χθρός της παγκοσμιοποίησης; Στ λόγια (κα σ’ να πρτο κα πλοϊκ πίπεδο νάγνωσης) σως ναί, τ ργα το μως μας δείχνουν λλα. Τ κοσμικό του φρόνημα κα ο καισαροπαπικς του ντιλήψεις γι μία λεγχόμενη (π τν διο) εραρχία, ο λλες «κσυγχρονιστικές» του νεοεποχίτικες πόψεις (μ πρόσφατο ποκορύφωμα τ φρικώδη πλάνη τς εσαγωγς μεταφράσεων στ λατρεία) κα κυρίως ο παρασκηνιακοί του ναγκαλισμο μ τ Βατικανό, ποδεικνύουν, πιστεύω, το λόγου μου τ σφαλές. Ν λοιπν γιατί διαφων μ σους λένε τι στόχος εναι εδικ ατς κα πιμένω σ σα λεγα τν προηγούμενη φορά: στόχος εναι γενικ ρθοδοξία, κκλησία ς θεανθρώπινος ργανισμός. Κα πιδιωκόμενος σκοπς εναι ποδυνάμωσή της, κλονισμς τν πιστν, πώλεια τς μπιστοσύνης κα διάσπαση τς σχέσης τους μαζί της. Ατ εναι διαχρονικ προσπάθεια πο τώρα πλς πανλθε στ προσκήνιο μ καταιγιστικ τρόπο, πειδ βεβαίως – μεταξ λλων – κα διος ρχιεπίσκοπος μ τ περίεργο περιβάλλον του, κα κάποιοι λλοι διεφθαρμένοι κληρικοί, τος δωσαν τν πολυπόθητη εκαιρία. Δηλαδ τν φορμή…

     , μα θέλετε τώρα κα περισσότερες περ ατο νδείξεις, δν χετε παρ ν σκεφτετε ποιο φελονται ατ τ στιγμ π’ λα ατά. Κα ν δν σς ρκε γενικότερη ναφορ στν διεθν (κα στν καθ’ μς) σιωνισμό, σκεφτετε τι μπορε ν πάρχουν κα εδικότεροι λόγοι. Κα ατο ο λόγοι ν σχετίζονται ετε μ ξωτερικος παράγοντες (πο πιδιώκουν π.χ. τν πονόμευση το κύρους το λληνορθόδοξου Πατριαρχείου εροσολύμων), ετε κα μ μέτερους καθεστωτικος (μηδ ννοεται τν κυβερνώντων ξαιρουμένων, πο προφανς κα τν προεκλογικ πόσχεση γι τν ναγραφ το θρησκεύματος θέλουν ν θετήσουν κα ξαιτίας τς δυσμενος οκονομικς συγκυρίας – λίγο γρ ο λυμπιακοί, λίγο πίστευτη βλακεία τς πογραφς – καθόλου δν θ τος κακόπεφτε ν βάλουν στ χέρι ,τι πέμεινε π τ λεγόμενη κκλησιαστικ περιουσία). Προφανς φυσικ κα δν εμαι τόσο χαζός, γι ν π λλείψει περισσοτέρων στοιχείων ποις π’ λους ατος ξεκίνησε τν πόλεμο ποις πλς πωφελήθηκε στν πορεία. γ πλς ποδεικνύω τ δη ρατό: ποιος φαίνεται δηλαδ ν ενοε ατ κατάσταση. Κα ποιος κόμη βεβαίως φαίνεται ν βολεύει τ ν εναι τ χριστεπώνυμο πλήρωμα μουδιασμένο, πογοητευμένο κα καταπτοημένο, στε ,τι κι ν γίνει σ βάρος τς κκλησίας π δ κα πέρα, ν μν χει τ κουράγιο κα τ διάθεση ν ντιδράσει. ποθέτω τι ο νοντες νόησαν…

     Μ λίγα λόγια λοιπόν, γ ατ παρατηρ ατς τς μέρες. Μία πίθεση χι τόσο ναντίον νς προσώπου, λλ ναντίον τς κκλησίας γενικά. Μία λυσσαλέα πόπειρα γι ν στιγματιστε κα ν ξουθενωθε λος συλλήβδην κλρος, ν κηλιδωθε κα ν ξευτελιστε τ ράσο γενικά! , γι’ ατ κα τρελαίνομαι! Γιατί σον φορ γενικ τ ράσο, φείλεις ν χεις μία εαισθησία πέναντί του κα μάλιστα νεξαρτήτως το ν εσαι πιστς θεος. Γιατί κόμη κα θεος ν εσαι κα ντιμετωπίζεις τν κκλησία ς καθαρ πίγειο θεσμ (κα φόσον δν τυγχάνεις, ννοεται, μβλύνους παλαιολιθικο τύπου μαρξιστς πίγονος το Κορδάτου), δν μπορες ν μ σεβαστες στω κα ν μν ναγνωρίσεις κάποια πράγματα γύρω βασικ π τν δήριτη στορικ λήθεια τι ρθοδοξία πρξε τ ξυγόνο πο κράτησε π αἰῶνες ατν τν λα διασώζοντας τν π τν σφυξία κα τν ξαφάνιση. , κι μα τώρα ΔΕΝ εσαι κα θεος, νας λόγος παραπάνω γι ν χεις πιπλέον εαισθησίες σον φορ ατ τ ράσο κα ν μν νέχεσαι ν ξευτελίζεται π λαμόγια, κομματικοεκδοτικος νταβατζδες κα πογείως ρποντες ΚΥΠορουφιάνους, γόμενο πλέον ς συνώνυμό της ρπαχτς κα τς κπούστευσης, πειδ βρεθήκανε μερικο ρασοφόροι κλέφτες ρσενοκοτες. Κα ς τέτοιο συνώνυμο ν τ πιάνουν πανειλημμένα κα στ στόμα τους κάθε προκατειλημμένος κα μμανς Καρατζαφέρης (σέ χυδαα κα ποκτηνωμένα «κκεντρικά» talk ζώου), κάθε χάσκαξ πατσαβουροκεφτς (στν περιοδική του, ψυχαγωγική τς πλέμπας, δευτεριάτικη «Φ-ΟΛΑ») κάθε ξεπεσμένος καφροδιασκεδαστς Χαζόπουλος (ν ποθέσω συνεπς τι μλλον τ χουμε κόψει τ γοράκια, μιά κι ποφασίσαμε ν γίνουμε τιμητς τν λλων π τς δίας πακριβς κτροπς;). ς κ τούτου, ο πάνσοφες λαϊκς παροιμίες γι τος μούτσους πο γίνανε καπεταναοι κα γι τς μύγες πο βγαλαν κ… κι χεσαν τν κόσμο λο, πανέρχονται γι μία κόμη φορά μ δραματικ νάργεια στ προσκήνιο…

     Κα πέραν μως το κλήρου γενικά, νιώθω πλέον ποχρεωμένος κόμη κα γι τν διο τν ρχιεπίσκοπο ν καταθέσω δ λίγου ςπερασπιστικος λόγους, παρότι π λλες βεβαίως συνθκες οδεμία τέτοια πρόθεση θ εχα! Τώρα μως νιώθω τσι, πειδ κριβς βλέπω τι πόλεμος φείλεται σ βαθύτερους λόγους κα χι τόσο στ προσωπικά του νομήματα. πειδ κόμη βλέπω τι κριτικ πο το σκεται δν εναι τόσο γι τ σα μετ βεβαιότητος χει διαπράξει, σο κυρίως γι μία σκοτειν κι διευκρίνιστη πόθεση (Βαβύλης), στν ποία μπλέκονται τόσα πολιτικ συμφέροντα, τόσο παρακράτος, τόση ΚΥΠ, CIA, Μοσντ κα λοιπ κακ συναπάντημα, πο κόμη κι ν πρχαν κλόνητες ποδείξεις γι τν νάμιξη το Χριστόδουλου (πο βεβαίως ΔΕΝ πάρχουν) κα πάλι θ ταν βλακωδς φελς ν τν ποδώσεις σ ναν μόνον νθρωπο. Κα πειδ, τέλος, βλέπω κα ποιο εναι ατο (παξάπαντες σεσημασμένοι δ κα πολλ χρόνια κκλησιομάχοι) π τος ποίους διεξάγεται κυρίως πίθεση: π τν γιαλαντζ δεολογίας πολιτικ πολτ τν Δαμανακοκουναλάκηδων (τν ποίων τ νθελληνικ κόμπλεξ χει πλέον ξεπεράσει π καιρ τ ρια τς πλς γελοιότητος) τν σκανδαλομεγαλοεργοστασιάρχη Μάκη μ τς θεοσκότεινες διασυνδέσεις ( διος λλωστε ποκάλυψε προχτς στν ΑΝΤ1 τι χει κασέτες πο πρε π’ τς μυστικς πηρεσίες, χωρς φυσικ συνομιλητής του ν διανοηθε κν ν τν ρωτήσει τ προφανές, π πο κι ς πο δηλαδ τοιαύτη – μμέσως πλν σαφς μολογούμενη – τακιμι μ τος ΚΥΠατζδες), ως τν γετικ μάδα το κσυγχρονιστικο πασοκοσούργελου μ προεξάρχοντα βεβαίως τν θλιβερ πουργό τν μίων κα delivery boy το τζαλάν (πο ντ ν περιφέρεται πάλι χύδην στ κανάλια ς ν σαρκ περιπολοσα χορρύπανση, θ πρεπε κανονικά, ν πρχε δηλαδ στοιχειώδης πολιτικ τσίπα σ’ ατν τν τόπο, ν ντρέπεται ν βγε π’ τ σπίτι του κόμη κα γι τσιγάρα)! , μ λους ατούς, εναι μετ ν μν περασπίζεσαι κόμη κα τν Χριστόδουλο; δ γ κοντεύω μέχρι ν τν γαπήσω κιόλας!

     Καιρς λοιπν ν τελειώνουμε ριστικ μ’ ατ τ θέμα! ρχιεπίσκοπος σως νά εναι νοχος, κα κατ συνέπειαν πόλογος, γι πολλά: γι κκοσμίκευση, γι κλογομαγειρέματα, γι φραξιονισμό, γι παποκαισαρισμό, γι κτροπ π τ ρθ δόγμα. ν εναι μως ν φύγει, πρέπει ν φύγει γι’ ατά. χι πειδ πλς τυγχάνει πληθωρικ προσωπικότητα ξαιτίας θολν στοριν μ κατασκόπους (κα λοιπς γριες ρκοδες), γι τς ποες τν πλήρη λήθεια προφανς ποτ δν θ τ μάθουμε. Κα φυσικ χι πειδ τσι τ θέλουνε Κουλούρης κι Κουναλάκης…

                                                                                                                   Ο ΕΞ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ